18 Mart 2014 Salı

Missha The Style Art Designing Cashmere Loose Powder / Missha Kaşmir Toz Pudra


Böle upuzun bir başlığın ardından, klasik bir toz pudradan bahsedeceğim:)
Missha'nın The Style Art Desinning serisinden bir ürün, tabi alırken seriden bi haber Missha pudrasıymış güzeldir mantığıyla aldım. Bu serinin özelliği cildi en pürüzsüz şekilde (porselen makyaj dediğimiz) göstermekmiş. 


Gelelim kullanım şekline, bildiğiniz gibi toz pudralar şeffaf delikli bölmeden kapağına az bir miktar dökülür ve kapağında ki miktardan pudra yastığı ya da fırçayla uygulanır. Anlatırken bile yoruldum, bu kadar işlemden ahahaha pratik bir insansanız toz pudralar kesinlikle size göre değil. Çünkü uygulaması çok uğraştırıcı, yapı toz olduğundan etrafa dağılma ve tozutma riski var. Tüm bunlar birleşince daha seyrek kullandığım bir ürün oldu. Zaten BB Krem üzerine sürüp makyajı daha kalıcı hale getirmek için almıştım. Özel makyajlarda yüzüme ve boyun bölgeme uyguluyorum.


Fırçayla denediğimde çok tozuttu ve tam olarak yüzüme geçmedi pudra. Bu yüzden kendi minik yastığını kullanıyorum, oldukça kullanışlı. Delikli bölmeyle uğraşmayıp direk kendisinden pudrayı alıyorum. BB krem üzerinde çok güzel görünüyor. Cilt daha canlı, daha pürüzsüz adı gibi kadifemsi bir görünüşe sahip oluyor. Sadece pudra kullananlar için de baz ya da nemlendirici üzerine orta derecede bir kapatıcılık sağlıyor. 
Etkisi çok iyi ama kullanımı zor olduğu için özel makyajda tercih edilecek bir ürün. Japonya seyahatimde almıştım, malesef Türkiye'de ki satış sitesinde bu ürün yok ama aynı seriden farklı bir pudra var. Yağ sorunu olanlar bu sebum karşıtı olanı deneyebilirler. 
Yeni postta görüşmek üzere;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder