27 Mart 2014 Perşembe

Benri Kuru Şampuan


Kuru Şampuan çıktı mertlik bozuldu:P diye giriş yapınca sevmediğimi anladınız. Saç temizliği konusunda takıntılı olduğumu diğer postlarımda da söylemiştim. Saçlarımı yıkamadan en fazla 2 gün duruyordum ama 2. gün diplerden yağlanmaya başlıyordu. Acaba bu kuru şampuan işi tam benlik mi dedim. Geçen Gratis indirimde ucuzundan bir deneyeyim diye aldım. Renksiz olanı yoktu ben de nasılsa kendi saç rengim bir şey fark etmez diye renkli olanlarından aldım. 
Kuru Şampuanın mantığı saçınıza 30 cm uzaktan sıktığınızda içindeki pudramsı tanecikleri saçlarınıza yapışacak ve yağları emecek, sonra bir dakika bekleyip kuruyunca o pudramsı tanecikleri saçınızı öne eğerek dökeceksiniz. Sonuçta hem daha temiz görünen hem de hacimli saçlara kavuşacaksınız. Sonuç böle mi derseniz bence o kirli hissinden asla ama asla kurtuluş yok. Hem de daha bir kalıp gibi durduğu için o gün boyunca işkence çektim eve gidip yıkasam diye..


Rengi saçta çok belli olmuyor ama elimi saçlarımda gezdirdiğimde elime bulaşıyor ve banyoda da sanki saçımı boyamışım gibi akıyor. Renkli olanların beyaz kapatma özelliği varmış, saçlarınızda beyazlar varsa kendi renginizi de bulursanız bu vaadini gerçekleştirebilir. Ama böyle bir sorununuz yoksa renk olayı pek mantıklı değil, denemek isterseniz renksiz olanlarından denemek daha mantıklıdır. Eğer benim gibi saç temizliği konusunda hassassanız bu ürün size göre değil ama saçlarınız çabuk yağlanmıyorsa, biraz hacim katmak istiyorsanız uygulayabilirsiniz.
Renksiz olanların böle saçta kalıplaşmış gibi durma, ellerini saçınıza sürünce pütürlü gibi yapma özelliği var mı yoksa renkli olanları mı böyle? Kullananlar fikirlerini yazarsa çok sevinirim ona göre renksiz olanından deniyeceğim:))

2 yorum:

  1. Ben daha kullanmadım ama tam bana uygun bir şey gibi ben de saçlarımı yıkamayı hiç sevmem:D Ama pislikten değil üşeniyorum:) Mecburen yıkıyorum tabi ki yanlış anlaşılmasın:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman sana renksiz olanlardan tavsiye ediyorum:))

      Sil