3 Mart 2014 Pazartesi

Avon Clearskin Sıkılaştırıcı Tonik


Bundan önce Niveanınkini falan kullanmıştım, çok hafif şeyler tercih ediyordum( ferahlatıcı, aydınlatıcı özelliği olanlardan falan). Düzenli cilt bakımına geçince gözeneklerim de iyice gözüme batmaya başladı. O yüzden sıkılaştırıcı ürünlere yöneldim.
Avon'un bu toniği özellikle sivilce problemi olan ciltler için üretilmiş. Bunun için Salisilik Asit oranı hayli yüksek. İlk kullandığım da şok oldum resmen kokusu kolonya kadar keskin ve cildinizi hafif yakıyordu. Tabi bu yakma ilk sürdüğünüz de sonra hemencik geçiyor:) Daha önce Glikolik Asit ve Laktik Asitli ürünler kullandım ama içeriğinde ki asiti bu kadar hissetmemiştim:) 
Cildimi temizledikten sonra pamuğa toniği birazcık döküp siliyorum, çok hafif bir yanma oluyor ama etkisi geçiyor hemen üzerine kreminizi uygulayabilirsiniz, ciltte herhangi bir kalıntı bırakmıyor. Açıkcası memnunum şimdilik aşırı kurutma yapmadı, sildikten sonra cilt daha parlak görünüyor. Sıkılaşma için çok uzun süreli bir kullanma gerekli tabiki bir ayda falan anlayamıyoruz onu ama sıkılaşma konusunda krem, losyon gibi şeylerden çok beklentim olmadığı için bu haliyle benim beklentilerimi karşıladı diyebilirim:) 100 ml'lik bir şişesi var 2 ay gibi bir süre kullanabilirsiniz belki daha kısa sürebilir pamuğa döktüğünüz miktara bağlı:) Fiyatı her Avon katalogunda değişmekte ama indirim zamanı alınacak bir ürün, tavsiye eder ve yazıyı burada sonlandırırım:))
Not: Fotoğraftaki ojem, Essence Color&Go Modern Romance'dir:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder