1 Mart 2014 Cumartesi

İşkence Misali Güzelleşme Aletleri

ListeList'te bu konuyu görünce "neler çekmişler yaa" diye düşünmeden edemiyor insan. Gerçi biz kadınlar hala güzelleşmek için çeşitli işkencelere (lazer epilasyon, ağda vb) maruz kalıyoruz ama "güzellik acı çekmektir:P" veya "her şeyin bir bedeli vardır" diyip kendi kendimizi teselli ediyoruz. Belki bundan bir 50 yıl sonra bizim yöntemlerimize "ayy çılgın mı bunlar ne acı çekmişler diye bakacaklar." tıpkı birazdan aşağıda göreceğimiz fotoğraflara bizim gösterdiğimiz tepkiler gibi:)

Saçlarınızın kıvırcık olması için neleri göze alırdınız?


Ya da gideyim de şöle bir fön çektireyim demek için?


Kağıt maskeleri kullanmak zor mu geliyor ya da peel of maskeler canınızı mı yakıyor? 


1920'ler de kadın olmak çok zormuş hele bakımlı bir kadın, bunlar ve daha nice garip aletler için sizi buraya alalım.
Günümüzde kullanılan (gerçi hala kullanan var mıdır emin değilim) tüy alma aleti de bana göre bir nevi işkence aleti nasıl dayanıyorsunuz bunu yapmaya, görünce bile içim ürperiyor:)) Gerçi ben kirpik kıvırma aletini bile kullanamıyorum korkuyorum:) O yüzden siz bana bakmayın:P


Kaynak: ListeList

2 yorum:

  1. Aman Allahım, geçmişte yaşasaydım bakımlı olmazdım herhalde :)) Seni Alice de görüp takibe aldım canım. .Bana da beklerim ;)

    http://grumpywitchh.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha geçmişte bakımlı olan kadın emekçi kadın çilekeş kadın gibiymiş:))
      Hemen geliyorummm:))

      Sil