16 Mart 2014 Pazar

Beauty Boop'un Mavi Mor Çekilişini Kazandım:)


Bir hafta aradan sonra tekrar merhabalar:)
Bu bir hafta içinde ülkece üzücü günler yaşadık, bundan dolayı bir müddet post yazmadım. Zaten o kadar kötü ve umutsuz hissediyordum ki günlerce... Artık yavaş yavaş acaba gelecek için hala umut var mı dediğim günlerdeyim, umarım vardır, umarım....
Böyle bir girişin ardından hafta sonu gelen hediye paketimden bahsedeceğim. Sevgili Beauty Boop'un geçtiğimiz günlerde yaptığı ve güzel mi güzel hediyelerin olduğu çekilişi kazandım. Şansız bir insan olarak bana çıkmasına tabi ki şaşırdım:) Çekilişlere katılırım ama her zaman zaten bana çıkmaz ki diye düşünürüm demek bazen şans faktörü devreye giriyormuş:)
Çok güzel ve sağlam bir şekilde paketlenmiş olarak geldi ama o heyecanla hemen açtığımdan paketin fotoğrafını çekemedim:) İçinden mavi ve mor renkli bu güzellikler çıktı. El kremi ve maske hastası bir insan olarak ikişer tane olması beni çifte mutlu etti diyebilirim. Hatta hemen el kremlerini kullandım:) Bir de minik mavi bebekcik çok sevimli bir sürpriz oldu:) Bu güzellikler ve emekleri için Beauty Boop'a çok teşekkür ederim.
Tesadüfen blogunu ilk keşfettiğimde çok beğenmiş ve yazılarını okuya okuya çok eski postlarına kadar inmiştim. Sizin de çok seveceğinize eminim:)

Güzellik, Bakım, Moda, Alışveriş, Makyaj, Beslenme, Diyet...


4 yorum:

  1. Canım iyi günlerde kullan hepsini ;) Beğenmene ve sorunsuzca eline ulaşmasına çok sevdindim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım zevkle kullanıyorum:D

      Sil
  2. güle güle kullan :) bloğumda çekiliş var beklerim

    YanıtlaSil