7 Şubat 2014 Cuma

Kendin Yap Projesi: Telefon Kılıfı Yenileme

Bu blogda böyle evde kendin yap tarzı küçük faliyetlere de yer vermeye karar verdim:) Samsung Note 1'iniz varsa sizin de bir telefon kılıfı sorununuz var demektir. Telefon ilk piyasaya sürüldüğünde klasik kılıf çıkartmışlar o kadar sonra firma telefonu tamamen unutmuş olabilir:P Ebay'dan bir kaç kılıf aldım ama çabuk sıkıldığım için yenilikler arıyordum ben de bu eski siyah kılıfı renklendireyim dedim. Bunun için kullanmadığın ya da kullandığınız ama sıkıldığınız bitmesinde sakınca görmediğiniz bir adet oje, topcoat (en son üzerinden geçmek için), çıkartmalar veya direk nailart süsleriniz. 

Sonuç artık farklı renkte bir telefon kılıfınız var:) Püf noktası ojenin çok iyi kurumasını beklemek yoksa iz kalabilir. Ben bir gün boyunca kurutmaya bıraktım. Kapaklı kılıflar için ön kapağı boyayabilirsiniz ya da sadece arka kapağı tercih sizin. Fotoğrafta parlak çıkmış ama normalde bu kadar parlamıyor ama siz parlak isterseniz ojenin üzerine parlatıcı geçebilirsiniz:)

2 yorum: