13 Ağustos 2014 Çarşamba

Avon Clearskin Clear Emergency Leke Görünümünü Düzgünleştirici Jel


Merhabalar bugün size Minyon kardeşimle tanıtım yapacağız, kendisi bize katılmak istedi bir ucundan da ben tutayım dedi kıramadım:P
Bugün kü ürünümüz hepimizin sorunu sivilceler için acil çözüm sunan jel krem. Sivilcenin üzerine sürdüğünüzde 3 saat sonra kızarıklık ve leke görünümü düzgünleştirmeyi vaat ediyor. Tabi böyle ürünlerden mucize beklememek gerek o yüzden alırken %25 ini hafifletse yine iyi diye almıştım.
Kremimiz jel şeklinde sivilcenin tam üzerine uyguluyoruz ve beklediğimiz kadar ( en az 3 saat) bekliyoruz. Biraz kalıp gibi duruyor ama evde kullandığımız için ve küçük bölge olduğu için sorun olmuyor. Ben hep gece sürüp sabaha yıkıyordum. 


Parmak büyüklüğünde minik bir ürün ama minicik kullandığımız için oldukça bereketli oluyor. Etkilerine gelirsek büyük sivilcelerde açıkcası işe yaramıyor. Ama minik sivilceler de ya da akşam dayanamayıp aynada görüp sıktığımız sivilcenin hemen üzerine sürersek çok yara olmadan bölgeyi onarıyor. En azından sabah kaltığımızda daha kötü bir tabloyla karşılaşmıyoruz.
Sonuç olarak sivilceler üzerinde ki etkisi çok az ama yinede hiç bi etkisi yok diyemem bölgenin kızarıklığını hafifletiyor ama tamamen yok etmiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder