31 Ağustos 2014 Pazar

Clean&Clear Siyah Nokta Temizleyici Losyon


Tonik ve losyon sever biri olarak gördüğüm farklı ürünleri denemek istiyorum. Clean and Clearın bu yıllardır var olan siyah nokta temizleme losyonunu hep gözüme çarpıyordu. Yıllardır var demek ki işe yarıyor ki üretiyorlar diye düşünüyordum ama malesef öyle değilmiş o işler:)


Ürün ciltte ki yağı, kiri, siyah noktaları temizlemeyi ve bir daha oluşmasına engel olmayı vaat ediyor. Yağı kiri temizleme konusunda başarılı ancak siyah noktalar konusunda bir etkisi olduğunu düşünmüyor. İlk amacı da bu olunca insan aldığına pişman olmadan edemiyor çünkü yağı kiri temizleyen bir sürü tonik var zaten:(
Daha önce bu serinin peeling özelliği olan temizleyici jelini kullanmıştım ondan memnun kalmıştım ama losyon için aynı yorumu yapamayacağım.
İçeriğinde salisilik asit var bu yüzden hafif yakıcı özelliği var ve kokusu keskin. Hassas ciltlere göre değil. Salisilik asit içeren ürünleri yağlı ciltler kullanırsa faydasını görüyor ama kuru ciltlere önermiyorum çünkü ciltteki yağı azalttığı için kuruluk yapabilir. Losyon diyor ama daha akışkan bir yapısı var tonik dense daha doğru olacak sanırım. 
Yağlı ciltler açısından kurutmaya sivilce önlemeye yardımcı bir ürün ama siyah noktalar için aynısını söylemeyeceğim. Arada kullanıyorum ama bitince bir daha almayı düşünmüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder