9 Ağustos 2014 Cumartesi

L'Oreal Paris Skin Perfection Serisi Nemlendirici Krem ve Serum


Bu pembiş güzellikleri uzun süre kullandıktan sonra sıra geldi yorumlamaya. İtiraf edeyim çıktığı zaman görünüşünün şirinliğine ve vaat ettikleri etkilere bakıp hemencik almak istedim. Sonra bir bekleyelim kullananlar ne düşünecek diye erteledim. Baktım yorumlar güzel hem nemlendirici hem de serumundan aldım. 

BB kremine hiç bulaşmadım çünkü şuan çok memnun olarak kullandığım bir kaç tane marka var. Onlar bitince BB kreminede (ya da CC çıkarırlar) şans vereceğim. Gündüz nemlendirisinden bir kutu bitirdim ve ikinciye geçicem bile. Çünkü nemlendirme açısından çok memnun kaldım. 

Ürünün vaat ettikleri 20-30 yaşlar arası kullanımda gözenek sıkılaştırma, cilt tonu eşitleme, cilt dokusunu ipeksileştirme. Bu etkilerden gözenek sıkılaştırmanın zaten kolay olmadığı bildiğimden öle bir beklentiye hiç girmedim ama cilt tonu konusunda bir etki bekliyordum:) 


Fotoğrafta gördüğünüz serum. Serumun yapısını göstermek istedim çünkü diğer serumlardan daha yoğun. Neredeyse kremin yapısına yakın. Başlarda ikisini üst üste kullanıyordum, sonradan vazgeçtim iki krem kullanıyomuş gibi hissettim. O yüzden kremi sabahları serumu da akşamları kullanmaya karar verdim. 

Cilt nemlendirme ve bu nemliliği uzun süre koruma açısından çok başarılı, krem yapısı itibariyle sürüldüğü an hemen cilt tarafından emiliyor. Üzerine rahatlıkla fondöten ya da BB krem sürebilirsiniz. Şahsen ben makyaj öncesi baz olarak kullanıyordum. Cilt tonumdan ufacık minicik bir etkisi olduğunu düşünüyorum. Çok mucizeler beklemezseniz ton eşitliğini bir aylık süre sonunda cilt canlılığını fark edeceksiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder