18 Şubat 2014 Salı

Avon Clearskin Siyah Mineral İçeren Maske


En sevdiğim cilt ürünün maskeler olduğunu daha önce buradaki yazımda bahsetmiştim. Geçen ay Avon'da siyah maske görüp almıştım. Siyah maske olayını televizyonda güzellik merkezi tanıtımında görmüştüm tabi onlarınki kadar kompleks bir şey değildir ama yine de bir denemek istedim. 
Clearskin ürünleri daha çok teenage ya da bizim deyimimizle ergeler için üretilmiş oluyor ancak sivilce probleminiz varsa her daim kullanılacak ürünlerden bence:)
Öncelikle maskenin vaat ettiklerine bakalım: Gözeneklere nüfuz eden maske tıkanmış gözeneklerdeki yağları adeta magnet gibi etkili bir şekilde temizleyen mineral killerin yağ emici karışımını içerir. Serinletici bir his sağlamaya ve cildi temiz, yumuşak ve pürüzsüz hisli bırakmaya yardım eder.
Sürdüğünüzde gerçekten bir ferahlık hissi veriyor, siyah olan maske cildinizde kuruyarak gri hale gelince (yaklaşık 10 dk) ılık suyla yıkıyorsunuz. Yıkadıktan sonra hafif gergin ve canlı bir cilt bırakıyor. Şahsen ben sevdim haftada bir kere kullanıyorum. Gözenekleri açtığı için ardından hemen kullanmak için sıkılaştırıcı tonik arıyordum ne zamandır onu da aldığıma göre ikisini birlikte düzenli kullanınca gözeneklerde küçülme olacak mı merakla bekliyorum:)) 
Çoğu zaman tonik kullanmayı pek önemsemeyiz ama  temizleme işleminden sonra açık olan gözeneklerimiz tekrar kirle dolmaya müsait oluyorlar. O yüzden sıkılaştırıcı bir tonikle gözenekleri küçültmeyi denemek en mantıklısı, bakalım işe yarayacak mı bir süre toniği kullanıp göreceğiz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder