10 Şubat 2014 Pazartesi

John Frieda Frizz Ease 3 Day Straight: 3 Güne Kadar Fön Sabitleyici

Geçen günkü alışverişimde almıştım, denendi ve artık yorumlanmaya hazır:) Saçlarım ince ve sık dalgalı, yani kıvırcığa yakın ama tam değil bukle bukle şeklin de^^ Her kıvırcık saçlı gibi ben de düz saçları daha çok seviyorum:) O yüzden evde veya kuaför de sık sık düzleştiriyorum ama artık çok uzadığı için evde düzleştirmek çok zor oluyor neredeyse 1 saat sürüyor. Bu ürünü 3 günlük sabitleme özelliğine değil de daha kolay düzleştirme sağlar diye aldım. Çünkü zaten 3 gün kullanmıyorum düzleştirdiğim de normalden daha çabuk yağlanıyor ve ertesi gün yıkıyorum. O kadar uğraş bir gün için yani:)
Ürünün vaatleri: Kıvırcık saçlar için kolay ve uzun süreli düzleştirme, düzleştirirken ısıdan koruma ve keratin sayesinde bakım yapma.
Uygulanışı: Islak saçınıza 7-15 defa püskürtüyoruz. Saçımızı tarayarak fön makinesiyle kurutuyoruz. Ardından tutam tutam alıp  düzleştirici makineyle düzleştiriyoruz.
Benim aldığım sonuçlar:
Ne olur nolmaz diyerek en az 20 kere falan püskürttüm, sonra tarayarak iyice yedirik fön makinesiyle kuruttum. Tabi ilk kurutma da hiç bir etki etmedi ben o kısımda hafif bir düzleşme bekliyordum açıkcası:)) Daha sonra düzleştirici makinemle klasik düzleştirme işlemine başladım. Benim saçlarım düzleştirdikten 1 saat  sonra kabarmaya başlıyordu bunu önlemek için yüksek ısıda düzleştirme yapıyordum ve buna saç için kötü oluyordu:( Ama bu ürün kullanınca düzleştirdiğim tutam normaldekinden daha hafif ve kaygan bir yapıda oldu hani reklamlarda kızın ellerinden saç kayıp gider yaa o sahneyi yaşadım:) Tamamını düzleştirdiğim de ilk etki çok güzeldi yumuşacık oldu sanki doğal hali düzmüş gibi. Tabi bir 5 saat sonra falan benim saçlar hafif dalgalanmaya başladı. Bunun için zaten kutuda da ertesi gün tekrar düzleştirmeyi öneriyor. Ertesi güne hafif dalgalanmış ama yine de normalden daha az elektiriklenmiş saçla uyandım.O gün de bir 5 dakikalık düzleştirmeyle rahatlıkla kullanabilirsiniz fönünüzü, hatta saçlarınız yağlanmıyorsa 3. gün de kullanabilirsiniz ama ben 2. gün yıkadım. 
Ürünün orjinal fiyatı 38 tl, indirimden 23 tl almıştım. Evde düzleştirme kısmını denedim bir de kuaföre fön çektirmeye gittiğim de yanıma alacağım bakalım fön de nasıl bir etkisi var:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder