15 Şubat 2014 Cumartesi

Rappuzel Secret Saç Bakım Maskesi


Bugün size bu küçük mucizeden bahsetmek istedim. Rapunzel Store harika bir tanıtım kampanyası yaparak, yeni ürününün örnek boyunu isteyenlerin adresine teslim şeklinde gönderdi. Ben de o zamanlar form doldurmuştum ve kısa bir süre içinde geldi. 
İlk başta kömür özlü falan yazınca insan bir "Nasıl yaa?" oluyor ama sonradan içindekiler kısmını okuyunca bambu kömürü olduğunu öğreniyoruz. Kokusu daha önce hiç duymadığım bir koku ama çok hoşuma gitti. Banyoda şampuandan sonra saçımıza sürüp 10 dakika bekliyoruz. Durulamaya başlarken bile yumuşacık olduğunu hissediyorsunuz. Bu küçük şişeyi 3 kere kullanabildim. Kokusu ertesi güne kadar kalıyor en çok bu yönünü sevdim. 
Ürün hakkında daha detaylı bilgi almak için buraya bakabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder