21 Haziran 2014 Cumartesi

Dirty Works Bye Bye Dark Circles Göz Altı Kapatıcısı


Merhabalar, yine yoğunluktan buralara daha az uğrar oldum. İşti, spordu, dersaneydi derken bana kalan ufacık zamanlarda dinlenmeye zaman bulabildim. Spor işinden çok yakında bahsediceğim blogta, beklemede kalın:;)  Bu arada çekilişime katılıyor musunuz? İlk çekilişim olduğu için oldukça heyecanlıyım herkesi beklerim:)

Girişten sonra gelelim asıl konumuza:) Gratis'te dolanırken indirimde olduğunu görünce aldığım Dirty Works'ün göz altı kapatıcısından bahsedeceğim. Aslında başka bir markanın far bazını almaya gittiğim magazadan neden göz altı kapatısıyla çıktım bir anda anlamadım:P Yine Dirty Works'ün bu güzel ambalajlarından olsa gerek aklımı çeldi:)


Ürünün bu büyük ambalajından minicik şekercik bir kutu çıkıyor. Ama böle minik göründüğüne bakmayın 9 gr lık bir içeriği var ve uzun süre kullanıma olanak sağlayan bir yapıda. 


Somon rengi ve sarıya kaçan krem renginden oluşan ürünümüzün somon rengi olan tarafı daha çok siyah halka görünümünü kapatmaya açık olan rengi ise aydınlık bir görünüm vermeye odaklanmış. Yani göz altlarımıza önce somon rengini sürüp üzerine hafif krem rengini geçtiğimizde tam işlevini vermiş oluyoruz. Ben krem rengi olanı göz kapaklarıma da uyguladım, bence far bazı olarak da iş görür ama uzun süre dayanmıyor tabi.


Yukarıdaki fotoğrafta renklerin ciltte duruşunu görmeniz mümkün. Somon rengi olanı pembemsi olduğu için tek başına kullanırsanız göz altlarınıza allık sürmüş gibi durabilir. Koyulaşmalardan kurtulacağım diye pembeleşmek de olmaz:P

Gelelim ürünün olumsuz yönlerine: Vaat ettiği gibi koyu halkalara güle güle falan demiyor malesef. Eğer çok belirgin halkalarınız varsa bu ürün size göre değil ama benim çok halka sorunum yok göz altlarım  biraz koyu görünüyorlar sadece derseniz kullanabilirsiniz. Ürün yapısı çok ince bu da kolay erimesini sağlıyor yani sıcaklarda üzerine pudra geçmeden güzel görünmüyor ama kışın pudrasız rahat kullanabilirsiniz.

Bugünlük bu kadar yeni bir postta görüşmek dileğiyle:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder